۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
رشد قیمت بیت‌کویین در آینده| ورود به بازار رمز ارز مستلزم کسب دانش و تجربه است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

رشد قیمت بیت‌کویین در آینده| ورود به بازار رمز ارز مستلزم کسب دانش و تجربه است

لرستان- علوی، کارشناس بازار رمز ارز گفت: قطعاً در طولانی مدت، قیمت بیت کوین بسیار بیشتر از آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم خواهد بود.

امید علوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بازار رمز ارزها بر پایه اعتماد مردم بنا شده و این مردم هستند که به آن ارزش می‌دهند، از طرفی هنوز دولت‌ها قوانین مشخصی را برای آن در نظر نگرفته‌اند و میزان کنترل و نظارت‌ها بر روی بازار رمز ارز بسیار کم است که تمام این موارد سبب شده دامنه نوسانات در این بازار بسیار بالا باشد.

وی با بیان اینکه نوسانات دلار و برجام، تأثیری در قیمت بیت‌کویین ندارد، افزود: مسائل داخلی کشور خیلی نمی‌تواند بر روی بازار رمز ارز اثرگذار باشد ولی مطمئنا در آینده، بازار رشد یافته و عمق پیدا می کند ولی تا زمانی که این عمق ایجاد نشده اخبار و مسائل خارجی کشورهایی مانند روسیه، چین‌ و ... بسیار بر آن تاثیر می گذارد.

علوی با بیان اینکه هرچه تعداد نفراتی که به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند بیشتر شود، بازار عمق بیشتری پیدا می‌کند و به تبع نوسانات آن نیز کاهش می‌یابد، عنوان کرد: دلایل متعددی باعث رشد قیمت در بازار ارز دیجیتال می‌شود که یکی از آنها نوسان قیمت بیت‌کویین است؛ بیت کوین، محدودیت دارد زمانی و زمانیکه عرضه شفاف و محدود باشد و تقاضا رشد کند، باعث افزایش قیمت آن می شود و روی همه رمز ارزها نیز تاثیر می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی قیمت بیت کوین کار آسانی نیست چون عوامل متغیر زیادی بر آن تاثیرگذار است ولی آنچه که در دراز مدت قابل پیش‌بینی است و همگی روی آن اتفاق نظر دارند این است که در طولانی مدت، قیمت بیت کوین بسیار بیشتر از آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم خواهد بود ولی همه ایرانی ها توجه کنند که قبل از ورود به این بازار، مطالعه داشته باشند و دانش لازم را کسب کنند.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha