۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
واحدهای تولیدی همدان در صورت اجرای طرح توسعه حمایت می شوند
استاندار همدان:

واحدهای تولیدی همدان در صورت اجرای طرح توسعه حمایت می شوند

همدان - استاندار همدان گفت: واحدهای تولیدی که طرح توسعه داشته باشند و فعالیت‌های خود را از سر بگیرند در زمینه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در شصت‌و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: یکی از برنامه‌هایی که سال‌ آتی به طور مستمر برگزار می‌شود ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی بابیان اینکه پنج پرونده که در زمینه وثیقه بانکی مشکل داشتند در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان و توسط اعضا بررسی شد، گفت: مشکل یکی از واحدهای تولیدی به دنبال تغییر نوع محصول بود که به خاطر افزایش میزان مصرف آب آن، به شرکت شهرک‌های صنعتی ارجاع داده شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مجوزهای لازم در زمینه زیرساخت‌ها و زیربنایی طرح‌های تولیدی باید توسط دستگاه‌های اجرایی اخذ شود، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان بررسی و حل و فصل خواهند شد.

استاندار همدان عنوان کرد: مجموعه واحدهای تولیدی که طرح توسعه داشته باشند و فعالیت‌های خود را از سر بگیرند در زمینه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: مصوباتی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب می‌رسندتوسط‌ دستگاه‌های ذیربط پیگیری و اجرا خواهند شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha