۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم در نمایشگاه بغداد معرفی می‌شود
۸ لغایت ۱۱ فروردین‌ سال آینده؛

فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم در نمایشگاه بغداد معرفی می‌شود

قم- فراهانی، سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان قم از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، مهدی فراهانی گفت: با هدف حضور مؤثر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق، سلسله جلساتی با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شده و ادامه خواهد داشت تا بتوانیم معرفی کامل و جامعی از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در قم را در نمایشگاه مذکور، به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به قرابت فرهنگی و مذهبی کشور عراق با ایران و به‌ویژه استان قم، اظهار امیدواری کرد با برپایی این نمایشگاه ظرفیت سرمایه‌گذاری استان را معرفی و در جذب سرمایه‌گذاری برای استان، پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، عربستان، مصر، امارات، اردن و قطر نیز در این نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهند داشت.

فراهانی در پایان گفت: نتیجه جلسات با مسئولان دولتی و بخش خصوصی درخصوص زمینه‌های حضور در نمایشگاه تا اواسط اسفندماه نهایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha