۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
۲ میلیون مسکن در کشور ساخته می‌شود
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

۲ میلیون مسکن در کشور ساخته می‌شود

شاهرود- خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: با تصویب مجلس، طی سال آینده دو میلیون واحد مسکن در کشور ساخته می‌شود.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از اقدامات مجلس در بودجه سال آینده تصویب مسکن ملی بود، تاکید داشت: با تلاش نمایندگان مجلس دو میلیون خانه طی سال آینده در کشور ساخته و تحویل مردم می شود.

وی با اشاره به تصویب ۴۰ هزار میلیارد تومان برای صندوق ملی مسکن در بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: این اعتبارات برای صندوق ملی مسکن مصوب و وزارت راه و شهرسازی موظف شد تا آن را صرف مسکن در کشور کند.

عمده بودجه صرف مسائل جاری می شود
نماینده شاهرود و میامی در مجلس و عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بخش اعظمی از بودجه صرف مسائل جاری می شود، تاکید کرد: علی رغم تمام مشکلات نمایندگان توانستند اعتبارات خوبی را در بخش مسکن مصوب کنند تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

خانی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام از جمله مشکلاتی است که با آن در کشور روبرو هستیم، افزود: تعداد قابل توجهی از پروژه ها باقی مانده که متاسفانه نتوانستیم برای آنها در بودجه سال آینده سهمی در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه عمده بودجه صرف مسائل جاری می شد در نتیجه این شرایط نمی توانیم به مسائل عمرانی بپردازیم، گفت: تعداد پروژه های نیمه تمام کشور از ۱۰ هزار مورد هم تجاوز می کند که رقم قابل ملاحظه ای است و برای تکمیل آنها ده ها هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha