۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
۱۶۰ میلیارد تومان برای احداث راه در ایلام هزینه شد
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۱۶۰ میلیارد تومان برای احداث راه در ایلام هزینه شد

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: سال گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان برای احداث راه های اصلی و فرعی در ایلام هزینه شده است.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: ایلام از استان های کوهستانی کشور است که هزینه راهسازی در آن به واسطه توپوگرافی بسیار بالاست و بیشترین بودجه استان در بخش راه هزینه می شود.

وی با اشاره مرزی بودن استان ایلام و نیاز جدی استان به مسیرهای بزرگراهی و آزادراهی، گفت: این مهم در دستور کار مسئولان ارشد استانی و کشوری قرار دارد و سال آینده بخش مهمی از پروژه های بزرگ راهسازی در استان شروع می شود.

کاظمی تصریح کرد: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای توسعه راه های اصلی و فرعی استان انجام شده به طوری که بیش از  ۳۹ کیلومتر راه اصلی در استان احداث شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار هزینه ساخت راه و های استان در سال گذشته را ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای بهسازی و تکمیل ۱۳۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی نیز ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کاظمی بیان کرد: در مجموع سال گذشته برای احداث راه های اصلی و فرعی در ایلام ۱۶۰ میلیارد هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: همچنین برای چهار هزار و ۲۰۰ متر حفاری تونل طی سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های راه و شهرسازی در استان فقط مربوط به راه نیست، گفت: راه و شهرسازی استان برای احداث ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع ساختمان دولتی ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

کد خبر: ۱۳٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha