۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
 ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی گیلان از تصرف دولتی ها آزادسازی شد
استاندار گیلان:

۳۰ کیلومتر نوار ساحلی گیلان از تصرف دولتی ها آزادسازی شد

رشت- استاندار گیلان گفت: تمامی ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی تصرف شده توسط دستگاه های دولتی استان به نفع مردم آزادسازی شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی گفت: ۳۰ کیلومتر از ساحل گیلان در تصرف دستگاه های دولتی بود که با همت همه دست اندرکاران، یک هفته قبل از اتمام زمان دستور ضرب العجل رئیس جمهوری، آزاد سازی شد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ بهمن ماه جاری یک گزارش خلاف واقع از زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی ارائه شده بود که شخصا در منطقه حضور یافتم و در میدان تصمیم لازم اتخاذ شد و بازگشایی صورت گرفت.

استاندار گیلان دستور آیت الله رئیسی در زمینه شروع مقابله با فساد از خود دولت را هوشمندانه توصیف و خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مطروحه در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری به گیلان در کنار تصمیمات در حوزه های کشاورزی، اشتغال، صنعت و گردشگری، بحث آزادسازی سواحل کشور است که بحث ساحل خواری و جنگل خواری، نمونه فساد آشکار به شمار می‌آید.

عباسی ادامه داد: بلافاصله بعد از سفر رئیس جمهوری به گیلان، جلسه فوری کارگروه آزادسازی ساحل با حضور همه مسئولان ذیربط در استانداری تشکیل و نقاط در تصرف دستگاه های دولتی، احصا و مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه شخصا نقاط تحت تصرف را بازدید کرده ام، گفت: معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز بعد از دستور آیت الله رئیسی، به گیلان سفر کرد و با حضور مرتضوی در نوار ساحلی تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی یادآور شد: به. جز نقاطی که فعالیت نظامی، دریایی و بندری و اسکله است، همه ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی تصرف شده توسط دستگاه های دولتی، به نفع مردم آزاد سازی شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha