۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اموال موجود در انبارهای تملیکی نباید از بین برود
معاون اول قوه قضائیه:

اموال موجود در انبارهای تملیکی نباید از بین برود

مصدق، معاون اول قوه قضائیه بر نظارت دقیق بر اموال تملیکی تاکید کرد و گفت: نباید این اموال از بین برود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با مجلس، افزود: موضوع اموال تملیکی که رئیس قوه قضاییه دستور رسیدگی صادر کرد باعث صدور دستورات جدی در این خصوص از سوی دولت و دستگاه قضائی شد.

وی استاندارد سازی برخی انبارهای اموال تملیکی را که استاندارد نبود از برکات پیگیری این موضوع بیان کرد و گفت: تعیین تکلیف برخی اموال که از مدت‌ها قبل در انبارها مانده بود، از دیگر برکات پیگیری این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق افزود: از امروز به بعد، کسی که دستور می‌دهد که اموال‌ها در انبار باقی بماند باید با استانداردهای مرتبط نگهداری شود و بازه زمانی آن نیز مشخص است.

وی تاکید کرد: حتما باید فردی بر این اموال، نظارت داشته باشد که این اموال تلف نشود و آنگونه که در قانون آمده، عملیاتی شود.

وی به آماده شدن طرحی با عنوان طرح اصلاح پاره‌ای از قوانین مرتبط با دادگستری اشاره کرد و گفت: قوانینی که به اصلاح نیاز داشت حدود ۵۰ مورد بود که به حدود ۱۵ مورد تقلیل یافت.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق افزود: اگر این ۱۵ مورد، در مجلس با قید فوریت، تصویب شود، بسیاری از مشکلات مردم؛ که امروز در دادگستری‌ها گرفتارند، حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha