۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
ضرورت هماهنگی بیشتر قوا برای حل مشکلات مردم
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد

ضرورت هماهنگی بیشتر قوا برای حل مشکلات مردم

مصدق، معاون اول قوه قضاییه بر همکاری و هماهنگی بیش از پیش سه قوه برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با مجلس برای حل مشکلات کلان مردم افزود: این دوره، دوره طلایی برای کارگزاران نظام و مردم است.
وی گفت: در این دوره دولت، مجلس و قوه قضاییه با هم برای حل مشکلات مردم هماهنگ هستند.

وی با بیان این که مشکلاتی در قوه قضاییه وجود دارد که بسیاری از آن‌ها به مسایل قانون گذاری مربوط می‌شود، گفت: با امضای این تفاهم نامه و با همکاری مجلس امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

حجت الاسلام مصدق افزود: گاهی حل این مشکلات از سوی مجلس و کمیسیون‌های مربوطه بسیار طول می‌کشد که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: به عنوان مثال برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مفاسد اقتصادی، از رهبر معظم انقلاب اجازه‌ای گرفته شد که یک بار نیز این اجازه تمدید شد.

وی با بیان این که این موضوع در کمیسیون قضایی مجلس در نوبت بررسی و تصویب است گفت: اگر این اجازه تمدید نشود مواجه با خلاء قانونی خواهیم بود و باید به صورت اصولی این موضوع حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق خاطرنشان کرد: مشکلات قانون گذاری از سوی قوه قضاییه مشخص شده و باید برخی به صورت طرح و برخی به صورت لایحه از سوی دولت مطرح شود که در این صورت مشکلات مردم کمتر خواهد شد.

وی با بیان این که حل مشکلی از مشکلات مردم بسیار مهم است گفت: ما می‌توانیم برخی مشکلات را با همکاری و همدلی یکدیگر حل کنیم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: هدف این تفاهم نامه آن است که دستگاه قضایی مشکلات خود را در استان‌ها با نمایندگان مجلس در میان بگذارد تا به نحوی این مشکلات حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در این دوره طلایی بتوانیم برای حل مشکلات مردم گام‌های بلندی برداریم.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha