۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
تلاش بایننس کوین برای آزمایش مجدد ۴۷۵ دلار در صورت موفقیت گاوها
تحلیل بازار رمزارزها؛

تلاش بایننس کوین برای آزمایش مجدد ۴۷۵ دلار در صورت موفقیت گاوها

علیرغم افت قیمت نسبتا چشمگیر در بازار کریپتو، به نظر می رسد بایننس کوین در حال تلاش برای حفظ حمایت ۴۰۴ دلاری و حرکت به سمت ۴۳۰ دلار است.

به گزارش بازار، قیمت بایننس کوین نیز طی روزهای اخیر همانند سایر ارزهای موجد در بازار کریپتو با افت نسبتا قابل توجه مواجه شده است. با اینحال، روند حرکت این ارز دیجیتال حاکی از تلاش BNB برای آغاز جهشی بزرگ و آزمایش مقاومت های بالاتر است.

قیمت بایننس کوین بین ۱۵ تا ۱۷ فوریه روی مقاومت میانگین متحرک ۵۰ روزه (SMA) رد شد که منجر به اصلاح ۷ درصدی این ارز دیجیتال بزرگ شد. اما در نمودار ۴ ساعته بایننس، شاهد افزایش قیمت این ارز از ۳۹۶ دلار به ۴۰۴ دلار بودیم و به نظر می رسد بایننس کوین اکنون در حال تلاش برای حفظ این کف جدید است.

موفقیت BNB در حفظ قیمت فعلی، می تواند منجر به بازگشت قوی به سطح SMA ۵۰ روزه در ۴۳۰ دلار شود که اولین مقاومت مهم در مسیر قیمت بایننس کوین محسوب می شود. عبور از این منطقه راه را برای BNB باز خواهد کرد تا به سمت هدف بعدی خود یعنی ۴۴۵ دلار حرکت کند.

فراتر از این سطح، قیمت بایننس کوین می تواند مقاومت SMA ۲۰۰ روزه را در ۴۷۵ دلار دوباره آزمایش کرده و میزان صعود خود از نقطه فعلی را به ۱۷ درصد برساند. سرمایه گذاران علاقمند به ارز BNB می توانند برای مدتی نسبتا طولانی در محدوده ۴۴۵ تا ۴۷۵ دلار اقدام به نوسان گیری کرده و سود مناسبی از این طریق به دست آورند.

تلاش بایننس کوین برای آزمایش مجدد ۴۷۵ دلار در صورت موفقیت گاوها


قیمت بایننس کوین پس از ناکامی در ایجاد سقف جدید قیمت، در یک روند نزولی ثابت مانده است. با اینحال، منطقه تقاضای چهار ساعته، که از ۳۹۶ دلار به ۴۰۴ دلار افزایش یافته، برای آغاز روند صعودی قیمت بایننس کوین بسیار مهم است. ولی در صورت ناتوانی بایننس کوین در عبور از این محدوده، قیمت می تواند فورا افت پیدا کرده و تا محدوده ۳۹۳ دلار سقوط کند.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha