۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
شرایط آزمون استخدامی برای برخی از استان‌ها مغایر با قانون جوانی جمعیت است
نماینده مردم چابهار در مجلس:

شرایط آزمون استخدامی برای برخی از استان‌ها مغایر با قانون جوانی جمعیت است

نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از شرایط آزمون استخدامی گفت: بند و تبصره‌های آزمون استخدامی ۱۴۰۰ با شرط و شروط‌های مطرح شده آن همخوانی با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی با انتقاد از شرایط قید شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ گفت: در جزئیات آزمون استخدامی ذکر شده به ازای تاهل و دارا بودن فرزند (۱۰ امتیاز) به متقاضی شرکت کننده تعلق می‌گیرد اما مشروط به نرخ باروری محل داوطلب است که نباید بیش از ۲/۵ درصد باشد!

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بند و تبصره های آزمون استخدامی ۱۴۰۰ شرط و شروط‌هایی را مطرح کرده که با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همخوانی ندارد؛ در هر حال استان‌های محرومی همچون سیستان و بلوچستان که نرخ باروری آن در بالاترین سطح قرار دارد مورد بی مهری واقع می‌شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به محرومیت برخی از شهرستان‌ها از امتیازات آزمون، تاکید کرد: در برخی از استان‌ها نرخ باروری بیش از ۲/۵ درصد است براساس شرایط تعیین شده این استان‌ها از برخی امتیازات آزمون محروم می‌شوند این نقض کننده قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha