۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
۱۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است
در همدان؛

۱۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: یک هزار و ۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در استان همدان در نظر گرفته شده است.

حسین فضلی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: طی جلسه و هماهنگی با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی یک هزار و ۸۰۰ تن میوه در استان همدان برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این میوه ها شامل ۶۰۰ تن سیب و یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال است که در حال حاضر مباشرین در استانهای مبدا مستقر هستند و میوه مورد نیاز در حال حمل به استان همدان و انبار و سردخانه هایی است که از پیش تعیین شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه میوه ها با قیمت مناسب خریداری شده اند، گفت: قیمت هنوز برای مصرف کننده مشخص نیست اما این اقلام ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت در بازار به فروش خواهند رسید و در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.

فضلی با بیان اینکه از ۲۰ اسفند ماه توزیع این اقلام شروع خواهد شد، گفت: میوه ها به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از طریق سامانه «بازرگام» و «کالارسان من» که یک سامانه بومی و لینک با سامانه بازرگام است انجام می گیرد که دراین روند خرید شهروندان درخواست داده شده و درب منزل تحویل داده می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر میوه شب عید سایر اقلام همچون گوشت منجمد، مرغ منجمد، سیب زمینی، پیاز و گوشت گرم و سایر اقلام مورد نیاز در سامانه بارگذاری شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان افزود: همشهریان می توانند درخواست داده و از طریق سامانه اقدام به خرید کنند و از طریق سامانه «کالارسان من» و «بازرگام» با هماهنگی یک شرکت خصوصی وابسته به پست، کالا در اختیار آنان قرار داده می شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha