۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
بانک‌های همدان اعتبارات درآمدی را در استان هزینه کنند
استاندار همدان:

بانک‌های همدان اعتبارات درآمدی را در استان هزینه کنند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه بانک‌های همدان باید اعتبارات درآمدی را در استان هزینه کنند، گفت: مباحث مالی باید در استان متمرکز شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه اقتصاد مقاومتی استان همدان گفت: بودجه ۱۴۰۱ بر اساس واقعیت‌ها و نیازهای جامعه برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با اختیاراتی که به استان داده می‌شود ریل‌گذاری مناسبی در راستای توسعه همه جانبه استان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه طی جلسه‌ای که با اعضای هماهنگی بانک‌ها داشتیم قرار شد بانک‌ها اعتبارات درآمدی را در استان هزینه کنند، گفت: بیش از ۷۰ درصد درآمد بانک ها باید در حوزه سرمایه در گردش تولید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و تولید و اشتغالزایی استان سرمایه گذاری شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مباحث مالی باید در استان همدان متمرکز شود، گفت: حساب پ‌های بانکی واحدهای تولیدی شهرستان های استان همدان باید در همان شهرستان متمرکز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ به نان به عنوان قوت غالب مردم توجه شده و ۸۵ هزار میلیارد تومان در بودجه به این موضوع اختصاص یافته است، گفت: اقتصاد کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی پایه‌گذاری شده و آینده آن به تصمیمات پیش رو گره نخورده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha