۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷
تاسیس نخستین بانک مجازی در متاورس توسط جی. پی مورگان
تحولات جهان متاورس؛

تاسیس نخستین بانک مجازی در متاورس توسط جی. پی مورگان

هلدینگ بزرگ بانکداری جی پی مورگان از تاسیس نخستین شعبه مجازی خود در متاورس و ارائه وام به کاربران آن خبر داد.

به گزارش بازار، جی پی مورگان، بزرگترین هلدینگ بانکداری در ایالات متحده، با افتتاح سالنی در دسنترالند، دنیای مجازی مبتنی بر فناوری بلاک چین، اعلام کرد که رسما به اولین وام دهنده در فضای متاورس تبدیل شده است.

علاوه بر رونمایی از سالن اونیکس(مجموعه خدمات مجاز مبتنی بر اتریوم بانک)، جی پی مورگان همچنین مقاله ای مفصل در خصوص چگونگی بازاریابی برای مشاغل مختلف در دنیای متاورس پرداخته است.

کریستین موی، رئیس بخش کریپتو و متاورس جی پی مورگان، در ایمیلی گفت: "مشتریان جی پی مورگان علاقه زیادی برای یادگیری فعالیت در متاورس دارند. واقعیت کنونی این است و به منظور به حداکثر رساندن پتانسیل کامل زندگی ما در متاورژن، باید در آینده در فناوری، زیرساخت های تجاری، حریم خصوصی/هویت و نیروی کار متاورس تحول ایجاد کرد."

با پذیرش جریان اصلی مواردی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، در سال گذشته شاهد پیشرفتی عظیم در دنیای متاورس بوده‌ایم، چیزی که همه چیز را برای بازی‌های مالتی یوزر، ساخت‌وساز جهان و سرگرمی، که توسط برنامه‌های تجاری یکپارچه تقویت شده، تجربه کرده است.

در ماه ژانویه، غول الکترونیکی سامسونگ نسخه‌ای از فروشگاه نیویورک خود را در دسنترالند افتتاح کرد و در نوامبر باربادوس یک سفارت متاورس را نیز در دسنترالند تأسیس کرد.

جی پی مورگان در مقاله خود، ارزیابی حاضر از "متابومیک" با اشاره به این نکته آغاز می کند که میانگین قیمت یک قطعه زمین مجازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دو برابر شده است.

در گزارش جی پی مورگان در همین خصوص آمده است: «با گذشت زمان، بازار املاک مجازی می‌تواند مانند دنیای فیزیکی خدماتی از جمله اعتبار، رهن و قراردادهای اجاره را ببیند. این سازمان اضافه کرد که مدیریت وثیقه مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌تواند به خوبی وارد عمل شود و به جای شرکت‌های مالی سنتی، این امر می‌تواند توسط سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) انجام شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha