۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
 استمداد یک سرمایه گذار مازنی از مسئولان برای گره گشایی از تولید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

استمداد یک سرمایه گذار مازنی از مسئولان برای گره گشایی از تولید

سوادکوه- پورمداح، تولیدکننده و فعال در صنعت انرژی با بیان اینکه متاسفانه جلوی تولید این واحد گرفته شده است، خواستار ورود مسئولان برای گره‌گشایی و رفع مشکل شد.

سهراب پورمداح در گفتگو با خبرنگار بازار که واحد تولیدی و صنعتی وی در شهرک صنعتی بشل واقع شده است، افزود: به دلیل برخی کشمکش ها و مشکلات جلوی تولید این کارخانه گرفته شد و در حال خلع ید بخشی از اراضی آن هستند.

وی خواستار تلاش مسئولان از جمله خانه صنعت استان برای رفع گره های فراروی مشکل تولید این کارخانه و واحد تولیدی شد.

در عین حال سید مجتبی رضوی رئیس خانه صمت مازندران نیز درباره مشکلاات فراروی کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی بشل اظهار داشت: زمین 14 تا 15 سال در اختیار این شرکت قرار داشته است و شهرک های صنعتی اقدام به تعیین تکلیف اراضی راکد کرده بود.

وی افزود: بعد از چندسال اقدام به فعالیت مجدد در زمین مورد نظر شرکت صورت گرفت و متاسفانه کار این شرکت از روال قانونی خارج شده و باید برای حل آن تصمیم منظقی گرفت.

رضوی یادآور شد: اگر زمین مورد نظر را خلع ید و به فرد دیگری واگذار کنیم مشکل حل نخواهد شد بلکه باید به سرمایه گذار فرصت دوباره داد و در عین حال لازم است اراضی مازاد این شرکت به شهرک های صنعتی واگذار شود.

رئیس خانه صمت مازندران یادآور شد: درحال حاضر سرمایه گذاری در این زمین وجود دارد و واگذاری آن به سرمایه گذاری جدید در واقع سبب می شود کارها از صفر شروع شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha