۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
وزش شدید باد برق ۱۴ روستای قزوین را قطع کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین:

وزش شدید باد برق ۱۴ روستای قزوین را قطع کرد

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: به دلیل وزش شدید باد روز گذشته برق ۱۴ روستا در مناطق مختلف استان قطعه شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، جلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی وضعیت آسیب‌های ناشی از سیلاب و سرمازدگی شب جمعه در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی در این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات ایجاد شده در اثر تغییرات جوی و وزش بادهای شدید شمالی اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد وزش شدید بادهای شمالی در استان بودیم و در برخی مناطق شدت باد به حدی بود که موجب آسیب رسیدن به تأسیسات برقی شد.

وی بیان کرد: برق ۱۴ روستا در استان در روز گذشته قطع شد که شاهد شکسته شدن تیرهای برق در شمال شهر محمدیه، شمال شهر قزوین، شمال محمدیه، قسطین لار، محمودآباد و کوهین بودیم.

بهادیوند چگینی اظهار داشت: تغییرات جوی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات برق استان قزوین در مناطق مختلف خسارت زده و مأموران شرکت توزیع نیروی برق از همان ابتدای بروز مشکل نسبت به تعمیرات شبکه و برقرار برق اقدام کرده‌اند.

وی گفت: تعمیر شبکه در روستاهای حاجی آباد، احمدآباد، یوزباش چای، توسط اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین در برخی مناطق صعب العبور و کوهستانی بیش از ۲ هزار تیر چوبی برق داریم که مقاومت آنها زیاد است اما گاهی در برابر بادهای شدید تاب نمی‌آورد و آسیب می بیند که در روزهای اخیر هم شاهد خسارات‌هایی در این زمینه هستیم.

وی گفت: در اثر بادهای شدید در روزهای گذشته شاهد پارگی سیم‌های انتقال برق هستیم و در حال حاضر در الموت، معلم کلایه، میانج و زناسوج قطع برق داریم که در حال تعمیر و نصب مجدد است.

کد خبر: ۱۳٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha