۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی مخابرات کردستان در حوزه شبکه انتقال
خدمت رسانی به مشترکان ارتقاء می یابد؛

سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی مخابرات کردستان در حوزه شبکه انتقال

سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی در حوزه شبکه انتقال مخابرات این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت از سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی در راستای توسعه شبکه ی انتقال و ارتقای uplink مراکز شهری و روستایی استان خبر داد و افزود: این اعتبار برای اجرای ۱۴۴ پروژه مختص به این حوزه صرف شده است.

وی با اعلام این مهم که ارتقای سطح کیفی سرویس های اینترنت همراه و ثابت در استان از جمله اهداف و اولویت های کاری منطقه به شمار می رود، اظهار داشت: در همین راستا جهت تامین ارتقاء پهنای باند اپراتورهای همراه و اینترنت پهنای باند تلفن ثابت در روستاها توسعه سیستم انتقال صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: تامین پهنای باند برای ارائه تکنولوژی های ۳G و۴G در ۶۳ سایت برای اپراتورهای همراه در سطح استان بخشی از اهداف اجرای این طرح توسعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای UPLINK و پهنای باند اینترنت در نقاط روستایی استان در راستای اصل مشتری مداری و ارائه یکنواخت خدمات مخابراتی همواره در دستور کار منطقه قرار دارد، اضافه کرد: با تلاش همکاران گام های چشمگیری در این راستا برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزایش ۲۵ الی ۵۰ برابری پهنای باند اینترنت در ۱۰۰ روستا را از دیگر اهداف پروژه های اجرا شده در حوزه شبکه ی انتقال دانست و یادآور شد: پهنای باند اینترنت در روستاهای مذکور به ۱۰۰ مگ تا ۱۰۰۰ مگ ارتقا یافته است.

حکمت در ادامه با بیان اینکه برنامه های قابل توجه دیگری در خصوص توسعه شبکه ی انتقال و پهنای باند اینترنت در مراکز شهری و روستایی را در استان در دست اقدام داریم، افزود: اجرای ۱۴۴ پروژه با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان بخشی از اقدامات صورت گرفته بود که با همت و تلاش همکاران در دهه مبارک فجر به بهره برداری و مورد استفاده مشتریان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژ ها با تلاش و بهره گیری از توان کارشناسان حوزه سیستم های انتقال و بدون برون سپاری و واگذاری به پیمانکار در کمتر از یک ماه اجرا و موجب صرفه جویی در هزینه های مخابراتی شده است، بیان کرد: این مهم یک افتخار بزرگ و دستاورد مهم برای منطقه محسوب خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۵٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha