۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر توزیع شد
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر توزیع شد

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران گفت: در ۵۰ روز گذشته و از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس حمید رسولی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از اوایل اسفند ماه و مقارن با آغاز کشت بهاره تاکنون با وجود تعطیلات نوروز و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل کشاورزان شده است که در نوع خود بی سابقه است.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره حمل و به دست کشاورزان رسانده خواهد شد به گونه ای که از اول فروردین ماه سال جاری تا بیستم فروردین بیش از ۲۱۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل استان ها شده است و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

رسولی خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می کند تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ده هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کرده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه است.

‎وی چشم انداز تامین کود اوره در سال جاری را بسیار خوب ارزیابی کرد و از کشاورزان خواست متناسب با نیاز خود نسبت به تامین کود از شبکه بزرگ کارگزاران اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور همچنین، ‌افزایش قیمت فروش کود اوره و کمبود آن را شایعه ای بی‌اساس توسط افرادی بی اطلاع و غیرمسئول خواند و از کشاورزان زحمتکش تقاضا کرد به این شایعات که با هدف ایجاد التهاب و تشویش در بخش کشاورزی منتشر می شود، توجهی نکنند.

کد خبر: ۱۳٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha