۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
مشکل جدی دانشگاه های علوم پزشکی در پرداخت حق الزحمه کارکنان
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد

مشکل جدی دانشگاه های علوم پزشکی در پرداخت حق الزحمه کارکنان

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاههای علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان و مزایای کادر بهداشت و درمان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاه های علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است و افرادی بدون امنیت شغلی در حال کارکردن هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنابر اعلام مسئولان نهادهای امنیتی قیمت برخی داروها هزار درصد افزایش یافته و حتی لیستی از این داروها داشتند.

شهریاری با اشاره به بحث بودجه یادآور شد: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات در رابطه با پرداخت منابع را اجرایی نمی کند و منابع را تخصیص نمی دهد، واقعا اگر منابع نداریم همانند گذشته از حضرت آقا برای برداشت از صندوق توسعه ملی درخواست کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: این گونه نمی شود کرونا را مدیریت کرد و آخرش هم پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان زیر سوال و هجمه می روند.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha