۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۵۴ فقره پرونده واحدهای تجهیزات پزشکی متخلف در استان سمنان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان:

۵۴ فقره پرونده واحدهای تجهیزات پزشکی متخلف در استان سمنان تشکیل شد

سمنان - مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان با اشاره اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای تجهیزات بهداشتی گفت: ۵۴ فقره پرونده واحدهای تجهیزات بهداشتی متخلف در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا محمدی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان ضمن بیان اینکه با آغاز شیوع ویروس کرونا عده‌ای از این وضعیت بحرانی سو استفاده کردند که این امر منجر شد تا طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی اجرایی شود، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در اسفندماه سال گذشته ۵۴ فقره پرونده تجهیزات پزشکی متخلف در استان تشکیل شد.

وی بابیان اینکه پرونده این واحدهای متخلف در شعب تعزیرات در حال بررسی است، افزود: احتکار، تقلب، گران‌فروشی مربوط به کالاهای ماسک، الکل و دستکش ازجمله عمده‌ترین تخلفاتی بود که در این واحدها شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۲۲ واحد مورد گشت مشترک تعزیرات حکومتی با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت، اضافه کرد: در این مدت ۲۳ فقره پرونده واحدهای متخلف رسیدگی و مختومه شده است.

محمدی با تأکید بر اینکه اداره کل تعزیرات استان سمنان با متخلفان این عرصه به‌شدت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها و واحدهای صنفی مرتبط با آن‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha