۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
 راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا اردیبهشت ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود
مدیرکل راهداری همدان:

راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا اردیبهشت ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود

همدان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: راه ارتباطی گیان ـ نهاوند به عنوان یکی از راه‌های گردشگری شهرستان نهاوند تا پایان خرداد سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش بازار؛ صفر صادقی‌راد در جلسه بررسی مشکلات راه‌های نهاوند با بیان اینکه راه ارتباطی گیان به نهاوند طی سالهای گذشته آغاز شده که تا کنون به علت نداشتن اعتبار به طور کامل تکمیل نشده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این راه در چند قطعه انجام شده و به پیمانکار سپرده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به تامین اعتبار لازم انتظار می‌رود که تا پایان مهلت مقرر این پروژه اتمام و مطالبه چند ساله مردم منطقه تامین شود.

وی افزود: از دیگر طرح‌های جاده‌ای که باید در این شهرستان اجرایی شود ادامه استقرار نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه به دلیل تاثیر آن در کاهش تصادفات جاده‌ای، زیرگذر کفراش، روکش و زیرسازی دور برگردان در سه راهی دهفول و همچنین ترمیم و روکش سه راه شهرک و فارسبان است.

صادقی‌راد با اشاره به تاثیر کمبود قیر در کند شدن آسفالت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: متاسفانه کمبود قیر یک مشکل کلی در کشور است که اگر این مشکل وجود نداشت امسال ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی ارتباطی استان آسفالت شده بودند.

وی اجرای تبصره ۵۶ در نهاوند را گام مهمی برای تکمیل و اجرای پروژه‌های راهداری در نهاوند عنوان کرد و گفت: موضوع تبصره ۵۶ کار مهمی است که با پیگیری نماینده نهاوند انجام شده و تکمیل راه ارتباطی نهاوند به کرمانشاه به یکی از بانک‌های عامل سپرده شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha