۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
 بانویی که با سنگ تراشی تزئینی در بابل کارآفرینی کرده است
در گفتگو با بازار؛

بانویی که با سنگ تراشی تزئینی در بابل کارآفرینی کرده است

بابل- خانلرزاده، یک فعال در حوزه سنگ تزئینی و مشاغل خانگی در بابل که با گل میخک اقدام کارآفرینی کرده است، راه اندازی گالری فروش را از جمله آرزوها و برنامه ها بیان کرد.

مانیا خانلرزاده که در زمینه تولید کیف چرم، صنایع تراشی تزئینی به صورت مشاغل خانگی فعالیت می کند، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ۱۱ سالگی در این حرفه مشغول کار هستم و سنگ تراشی از مهمترین فعالیت من محسوب می شود.

وی ادامه داد: تولید دستبندهای تزئینی که از سنگ های مختلف عقیق و غیره تشکیل می شود از جمله تولید است و کار را با اندک سرمایه ای و با گل میخک شروع کردم.

وی با عنوان اینکه کارم را با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومان و به صورت حرفه ای از سال ۹۵ شروع کردم،یادآور شد: پس از آشنایی با چند فروشگاه و بازارچه سنتی اقدام به توسعه کار کردم.

این بانوی فعال در صنایع سنگ تزئینی با بیان اینکه در تلاش هستم تا اقدام به راه اندازی گالری فروش داشته باشم، گفت: حمایت و دعوت از هنرمندان مشاغل خانگی و عرضه تولیدات با مناسب در این گالری از جمله برنامه های من است.

وی تصریح کرد: دستگاه سنگ تراشی حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و تاکنون برای توسعه فعالیت وامی دریافت نکردم.

این بانوی فعال در صنایع سنگ تزئینی درباره بازار فروش گفت: محصولات تولیدی را از طریق شبکه های فضای مجازی به فروش می رسانم.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha