۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان تعدیل نیرو نداشته‌اند
رئیس سازمان صمت زنجان:

واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان تعدیل نیرو نداشته‌اند

زنجان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: طی مدت شیوع بیماری کرونا، هیچ واحد تولیدی در استان تعدیل نیرو نداشته است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی کم خطر در استان ، گفت: ساعت کاری واحدهای صنفی تایم مشخصی دارد وباید فاصله  اجتماعی لازم یک تا ۱.۵ متری رعایت شود.

وی اظهار داشت: ساعت کاری واحدهای صنعتی و تولیدی در استان تغییری نکرده است و براساس شیفت و ضوابط قانون کار فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی سال گذشته  سه واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده در استان راه اندازی شدن و توان تولیداین واحدها هم بیشتر است و بخشی از نیاز سایر استان ها هم توسط این سه واحد تامین می شود.

فغفوری ابراز کرد: در ایام کرونایی خوشبختانه واحد تولیدی و صنعتی در استان تعدیل نیرو ی کاری نداشته است و واحدهای تولیدی با تمام توان فعالیت کردند.

وی گفت: قانون الزاماتی دارد که واحد تولیدی  و صنعتی حق ندارد به علت پیشگیری از بیماری کرونا نیروی کاری خود را تعدیل کند و باید در سال جهش تولید با تمام توان و ظرفیت فعالیت خود را انجام دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: استان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است و علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده الکلی واحدهای موجود، تولید الکل ضدعفونی‌کننده شرکت پدیده شیمی قرن هم در استان در اواخر اسفند ماه آغاز شد.

فغفوری ابراز کرد: این استان در زمینه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برپایه الکل مشکلی ندارد.

کد خبر: ۱۳٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha