۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از افراد هستند که بخاطر آشنانبودن با مبحث سایت فروشگاهی از راه اندازی آن خودداری می کنند. با طراحی سایت فروشگاهی شما اولین قدم موثر و مهم را برای تحول کسب و کار خود برداشته اید.

بازار; گروه صنعت: با طراحی سایت فروشگاهی شما اولین قدم موثر و مهم را برای تحول کسب و کار خود برداشته اید. این امر که شما خود را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید و همراه با آن قدم بردارید موضوعی است که غیر قابل انکار می باشد. دیگر داشتن یک فروشگاه بزرگ و فعالیت تنها به صورت سنتی و فیزیکی موفقیت در کسب و کار محسوب نمی‌شود و به شما در رونق کسب و کارتان کمک نخواهد کرد، حتی اگر عملکرد خوبی در کارتان دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای شما الزامی است و نداشتن آن منجر به از دست دادن مشتریانتان خواهد شد.

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم

بسیاری از افراد هستند که بخاطر آشنا نبودن با مبحث سایت و همینطور هزینه سایت فروشگاهی از راه اندازی آن خودداری می کنند قصد داریم در چند جمله کوتاه دلایل اینکه سایت فروشگاهی چه کمکی به شما می کند را بگوییم.

· داشتن یک سایت فروشگاهی به شما کمک می کند که به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید.

· مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را ثبت کنند.

· شما می توانید پیشتر برای مشتری خود مشخص کنید که خریدشان در چه بازه زمانی به دستشان می رسید.

· کار با سایت و مشاهده سفارشات بسیار آسان است و نیاز به علم خاصی ندارد.

· سایت به شما کمک می کند که مشتریان بیشتری داشته باشید و محصولات خود را به افراد بیشتری عرضه کنید.

· شما می توانید تخفیفهای مناسبتی برای محصولات خود بگذارید.

· بدون فکر به فضا و هزینه مکان می توانید کسب و کار خود را داشته باشید.

· در زمانی که سایت شما در حال کسب درآمد است شما می توانید به کار دیکر مشغول باشید.

· افزایش اعتبار کسب و کار شما

· و مهم ترین گزینه اینکه امروز حدود 87 درصد از خریدهای مردم به سمت خرید اینترنتی رفته است و کسب و کاری در آینده فعال و زنده خواهد ماند که سایت خود را راه اندازی کرده باشد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد

قبل از هر چیز باید بدانید که تمامی سایتهای فروشگاهی و کسب و کارها شبیه به هم نیستند و هر کسب و کاری نیازمند بررسی وتحقیق بسیار است و شاید جالب باشد که بدانید یکی از زمانبرترین بخشها در شرکت دیجیتال مارکتینگ سها آنالیز و بررسی نیازهای شما برای طراحی سایت است.

در این بررسی ها مشخص می شود که چه نیازمندیهایی شما دارید و سایت شما به چه المانهایی نیاز دارد.

در بسیاری از این بررسی ها مشخص شده که سایت باید به نحوی پیاده سازی شود که در آینده و یا همزمان بتواند اپلیکیشن فروشگاهی کسب و کار را پشتیبانی کند.

در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد می‌پردازیم.

داشتن بخش پیشنهادات ویژه
برای داشتن یک سایت فروشگاهی اختصاصی ایده آل باید خود را بجای مخاطب بگذارید و ببینید که چه چیزهایی شما را جذب می کند در بسیاری از کسب و کارها دیدن بخش پیشنهادات ویژه و تخفیف ها می تواند برای مخاطب خوشحال کننده باشد و باعث شود مدت زمان بیشتری را در سایت شما باقی بماند.

این تکنیک در تمامی کانالهای فروش می تواند کارساز باشد. به طور مثال اگر مغازه ای در یک خیابان شلوغ داشته باشید داشتن کارهای زیبا مشتری را به سمت شما می آورد و دیدن تخفیفات نیز او را راغب میکند تا وارد مغازه شما شود.

و یا در بخش اینستاگرام اگر مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کار خود را به عهده دارید باید بدانید که داشتن پیشنهادات ویژه یا تخفیف در هایلایت می تواند مخاطب را زمانی بیشتری در پیج شما نگه دارد.

قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید که مخاطبین و مشتریان شما در تمام روز درگیر کار و مشغله های مختلف هستند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسند پس باید او را برای رسیدن به خواسته اش کمک کرد وجود المان جستجو و فیلتر گذاری و همچنین دسته بندی صحیح او را در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک می کند.

راه های دسترسی به بخش فروش را برای مخاطب آزاد بگذارید

یکی دیگر از مواردی که به مخاطب کمک می کند راه های دسترسی مختلف به فروشنده است به یاد داشته باشید که مخاطبین شما از قشرهای مختلف هستند و شما نباید آنها را تنها ملزم به استفاده از چت یا تماس تلفنی و یا فرم کنید شما باید تمامی این روشها را فعال بگذارید تا او بتواند با خیال آسوده با شما در ارتباط باشد.

روش پرداخت را نیز تا حد امکان آزاد بگذارید و مراحل خرید را تست کنید

از دیگر مواردی که میتواند مشتری وفاداری برای شما به ارمغان بیارورد راه های پرداخت مختلف است علاوه بر این مراقب آسودگی مراحل خرید نیز باشید.

اجازه دهید مخاطبین به آسانی با هم در ارتباط باشند

به کمک بخش نقد و بررسی به مخاطبین خود اجازه دهید تا نظراتشان را آزادانه بیان کنند و دیگران از تجربیات آنها استفاده کنند.

داشتن توضیحات و تنوع کالا

انتخاب را برای مخاطب خود باز گزارید و با همراه کردن بخش جزئیات به او کمک کنید تا بهترین خرید را انجام دهد.
دیجیتال مارکتینگ سها با داشتن لیستی از خدمات بررسی شده در کسب و کارهای مختلف به شما کمک میکند تا یک سایت به صورت کامل و حرفه ای داشته باشید.

ما تضمین می کنیم که سایت شما از لحاظ امنیت و فنی تا سالیان سال بدون مشکل اجرا کند همچنین تیم سها سایت شما را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد.

اگر به مشاوره رایگان در کسب و کار خود نیاز دارید همین حالا در واتس اپ به مشاورین ما پیام دهید.

کد خبر: ۱۳۵٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha