فراخوان حضور شرکت‌های کوچک و متوسط در برنامه شتابدهی تجاری
مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری (PEIC) اعلام کرد

فراخوان حضور شرکت‌های کوچک و متوسط در برنامه شتابدهی تجاری

فراخوان پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در برنامه شتابدهی تجاری منتشر شد؛ علاقمندان می‌توانند به مدت ۱۲ ماه، در این دوره شرکت کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری (PEIC) فراخوان پذیرش در برنامه شتابدهی صادرات را با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت (ITC) و سازمان توسعه تجارت ایران (ITPO) به‌عنوان بخشی از پروژه توسعه تجاری اتحادیه اروپا-ایران اعلام کرد.

مدت برگزاری این برنامه یک‌ساله است و هدف از آن رشد شرکت‌های کوچک و متوسط متعلق به کسب‌وکارهای جوان است.

سرفصل‌های آموزش در این دوره عبارت است از: ارزیابی، آمادگی و صادرات، انتخاب بازار هدف، مطالعه عمیق و میدانی بازار هدف، تنظیم استراتژی ورودی به بازار، لجستیک، خدمات پس از فروش در بازار، فروش، تأمین مالی و انتقال پول.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید شرایط لازم را داشته باشند؛ این شرایط عبارت‌اند از: سن کارفرمایان بین ۱۸ تا ۳۵ سال باشد؛ کسب‌وکارهایی که بیش از یک سال از ثبت آن‌ها گذشته باشد؛ کسب‌وکارهای رسمی و ثبت‌شده؛ تعهد با اتمام دوره؛ داشتن یک مدل کسب‌وکار بین‌المللی؛ موفقیت در بازار داخل؛ داشتن کاتالوگ، اسناد مرتبط، وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی؛ تسلط کافی به زبان انگلیسی؛ ظرفیت تولید کافی محصولات و یا خدمات که در فرآیند ارزیابی آمادگی صادرات دارند و در تأمین نمونه‌های محصولات و هزینه‌های لجستیک آن برای انتقال به بازار هدف توانمندی داشته باشند.

بنگاه‌های پذیرفته‌شده در این برنامه، مهارت‌های فنی و دانش لازم را برای ورود به فضای مجازی کسب می‌کنند.

حضور در این برنامه برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط لازم است. آن‌ها می‌توانند با حضور در این رویداد برنامه جامع درباره صادرات، مطالعه بازار، بازاریابی و عملیات صادرات و مالی را دریافت کنند؛ به مربیان مجرب دسترسی داشته باشند و برنامه کسب‌وکار خود را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کنند. همچنین می‌توانند از طریق شناخته شدن در بازار داخلی و بین‌المللی از طریق مرکز بین‌المللی تجارت شناخته شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره تلفن ۹۱۰۷۳۳۷ با داخلی ۲۱۰ تماس بگیرند.

مدت این دوره ۱۲ ماه و ظرفیت پذیرش محدود است.

کد خبر: ۱۳۵٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha