۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
ثبت ۱۶۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان
طی امسال صورت گرفت؛

ثبت ۱۶۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: امسال و تاکنون ۱۶۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت ترددهای جاده ای در سال جاری پگفت: ۱۶۲ میلیون تردد با سرعت متوسط بین ۸۳ تا ۸۵ کیلومتر در ساعت در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد پرتردد ترین محور استان همدان در این مدت را محور سه راهی بهار به همدان با تردد نزدیک به ۲۰ میلیون تردد معادل ۱۲ درصد مجموع ترددها اعلام کرد و افزود: ۱۶ میلیون خودرو در این مدت در استان همدان ورود و خروج داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در جاده های استان همدان هم اکنون تعداد ۶۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت فعال است، اظهار کرد: با پیگیری های به انجام رسیده بالغ بر ۳۱ دستگاه دیگر نیز در حال نصب است که تاثیر ارزشمندی در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده خواهد داشت.

صادقی راد موقعیت استان همدان را به لحاظ فعالیت سامانه های آی.تی.اس مناسب دانست و افزود: امسال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری مجوز برگزاری مناقصه ۳۱ دستگاه جدید نیز اخذ شد که با افزایش این تعداد سامانه در سال آینده به رتبه نخست کشور خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: در استان همدان ۲۸ سامانه دوربین نظارت تصویری، ۷۶ سامانه تردد شمار و چهار دستگاه سامانه توزین در حال حرکت و ۳۷۰ سامانه ردیاب ماهواره‌ای فعال است که در آینده ای نزدیک تعداد دوربین های کنترل سرعت استان به حدود ۹۷ مورد نیز خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha