۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
نرخ بلیط هواپیما و قطار در نوروز ۱۴۰۱ افزایش پیدا نکند| وزارت راه با متخلفان برخورد کند
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

نرخ بلیط هواپیما و قطار در نوروز ۱۴۰۱ افزایش پیدا نکند| وزارت راه با متخلفان برخورد کند

حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی دهیم قیمت بلیط هواپیما و قطار در نوروز ۱۴۰۱ افزایش یابد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اسماعیل حسین زهی در رابطه با وضعیت قیمت بلیط هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ گفت: در سال جاری کمیسیون عمران مجلس جلسات متعددی با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی در رابطه با قیمت بلیط هواپیما برگزار کردیم چرا که گرانی بلیط سفرهای هوایی نارضایتی های فراوانی را میان مردم ایجاد کرده بود.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین ادامه داد: قرار بر این بود، پس از حذف محدویت مسافر در پروازها، قیمت بلیط هواپیما نیز به نرخ سابق خود بازگردد اما شاهدیم که نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیط ها را نیز افزایش دادند به نحوی که طی هفته های اخیر حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتیم که به هیچ عنوان پذیرفته نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید با جدیت به قیمت بلیط هواپیما ورود کرده و اجازه افزایش قیمت غیرقانونی به ایرلاین ها را ندهد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: علی رغم وعده وزیر راه مبنی بر ساماندهی نرخ بلیط هواپیما ظرف مدت یک ماه، شاهد نابسامانی در این حوزه و افزایش قیمت بلیط ها هستیم. لذا اعضای کمیسیون عمران در اولین فرصت، جلسه ای با این موضوع برگزار خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه های نظارتی و مجموعه وزارت راه نیز به موضوع قیمت بلیط هواپیما ورود کرده و با تخلفات برخورد کنند. این افزایش قیمت نه تنها در خطوط هوایی بلکه ریلی و جاده ای نیز مشاهده می‌شود. از این رو با توجه به اینکه در آستانه سال نو و ایام نوروز قرار داریم نباید شاهد افزایش قیمت مجدد باشیم. اجازه نمی دهیم قیمت بلیط هواپیما و قطار در ایام نوروز ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۳۴٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha