۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در زنجان آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش صبح پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امنیت و آزادی کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم و در این میان،نیروهای مسلح در جهت دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام، که مهمترین بحث تامین مسکن است قدم بر می‌دارند،اظهار کرد: نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می‌دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: تعاونی‌های مسکن بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور هستند و به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی‌ها و مباحث مدیریتی، پروژه‌هایی که تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند.

بیات منش تاکید کرد: امیدواریم اجرای این پروژه نقطه عطف و شروعی باشد تا اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است دوباره برگردد.

وی افزود: این پروژه بزرگ بوده و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر زنجان اتفاق می‌افتد و طی بازه زمانی ۱.۵ سال، جشن بهره برداری این پروژه را خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح اشاره کرد و ابراز داشت: ۱.۵ هکتار برای این ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح پیش بینی شده که ۳۰ درصد سطح اشغال دارد.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha