۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
تولید سالانه ۷ هزار تن چیپس چوب در مازندران
مدیرعامل کارخانه چوب وکاغذ خبر داد؛

تولید سالانه ۷ هزار تن چیپس چوب در مازندران

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با راه اندازی طرح‌های تولیدی، سالانه هفت هزار تن چیپس چوب در این کارخانه تولید می‌شود.

امید نیک نژاد در حاشیه افتتاح طرح‌های تولیدی در کارخانه چوب و کاغذ در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی طرح اورسایز یا استفاده از ضایعات و تولید خرده چوب اظهار داشت: با استفاده مجدد از ضایعات و خرده چوب، سالانه هفت هزار و ۹۰۰ تنن انواع چپیس چوب در کارخانه تولید می شود.

وی با اظهار اینکه تولید خمیر سالانه ۹ هزار و ۳۰۰ تن سبب صرفه جویی ارزی ۲۶ میلیارد تومانی می شود و تولید گرانوله گوگرد نیز از دیگر طرح هایی بود که دوباره راه اندازی شد.

نیک نژاد یادآور شد: با راه اندازی خط تولید گرانوله گوگرد سه هزار و ۶۵۰ تن کود گرانوله تولید و ۵۰ میلیارد ریال مازاد بر ارزش افزوده محصول تولید و روانه بازار می شود.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ ماندران با اشاره به تولید سه هزار و ۲۰۰ تن کافو و تحریر در این کارخانه اظهار امیدواری کرد که بخشی از نیاز داخل کشور در این واحد تامین و تولید شود.

وی از وزارتخانه هایی نظیر ارشاد و آموزش و پرورش خواست طبق مصوبه ستاد تسهیل ، کاغذ مورد نیاز خود را اعلام تا نسبت به تامین آن اقدام شود و ادامه داد: پنج هزار تن کتاب درسی نیز در این واحد تولید می شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha