۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
معرفی ۷۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در گلستان به بانک ها| موانع در روستاها کمتر از شهر است
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

معرفی ۷۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در گلستان به بانک ها| موانع در روستاها کمتر از شهر است

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان این که موانع طرح جهش تولید مسکن در روستاها کمتر از شهر است، گفت: تاکنون در گلستان هفت هزار متقاضی به بانک معرفی شده است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص طرح جهش تولید مسکن در روستاهای گلستان اظهار کرد: این طرح در گلستان در حوزه روستایی بسیار موفق‌تر از حوزه شهری خواهد بود و هم اکنون کار در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: موانع و مشکلات این طرح در روستاها کمتر از شهر بوده و هم اکنون بیش از هفت هزار متقاضی به بانک‌ها معرفی و برای آنها پروانه صادر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ واحد با بانک ها قرارداد بسته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

حسینی با بیان این که در مجموع چهار سال سهم مسکن روستایی گلستان در طرح جهش تولید ۲۸ هزار واحد است، اضافه کرد: بر این اساس سهم سالانه گلستان هفت هزار واحد بوده که هم اکنون موفق شده ایم آن را محقق و بنا داریم آن را به ۱۱ هزار واحد برسانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: از این میزان دو هزار واحد مختص مسکن محرومان، چهار هزار واحد مسکن جوانان و پنج هزار واحد مسکن در بافت های فرسوده روستایی است که در سال اول طرح احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha