۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
ورود واکسن گریزها به مترو ممنوع
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد

ورود واکسن گریزها به مترو ممنوع

شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت از ورود افراد فاقد ماسک و واکسن نزده به مترو جلوگیری می شود.

به گزارش بازار، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا و قرارگاه مقابله با کرونا وزارت کشور در خصوص محدودیت های ویژه برای پیشگیری و کنترل بیماری او میکرون گفت: از هفته گذشته با جدیت و حساسیت بیشتری از ورود افراد فاقد ماسک به ایستگاه و واگن های مترو جلوگیری شده است و ماموران افراد فاقد ماسک را به محل های فروش ماسک هدایت می کنند.

شایسته اصل افزود: در آینده نزدیک با راه اندازی سامانه ایران من، افراد واکسن نزده از طریق کارت های بلیط متروشان و حتی با تهیه خرید بلیط های عادی شناسایی و از ورودشان به محدوده ایستگاه و سکوها ممانعت بعمل می اید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تاکیدکرد: در ایستگاههای منتخب همچنان کار تزریق واکسن صورت می پذیرد و افرادی که تاکنون واکسن نزده اند برای بهره مندی از خدمات مترو حتما باید واکسن بزنند.

شایسته اصل گفت: مسافران واکسن‌گریز و یا کسانی که مبتلا به کرونا هستند کد ملی و نامشان از طریق سامانه «ایران من» برای شرکت بهره برداری مترو ارسال خواهد شد و با اتصال این سامانه به سامانه فروش بلیت مترو این افراد امکان تردد در مترو را نخواهند داشت.

مدیر عامل مترو تهران تاکید کرد : تا هفته آینده به دستور وزیر کشور و استاندار «سامانه ایران من» به سامانه فروش بلیت متصل خواهد شد.

شایسته اصل با بیان اینکه در خصوص هواسازها هم اقدامات خوبی آغاز شده است گفت: فیلترهای هپا، اولپا در داخل قطارهای مترو استفاده شده است تا هوا را فیلتر و هوای پاک در محیط دمیده شود. همچنین روش های ضد عفونی به روش کلد پلاسما یا پلاسمای سرد، اوزون، مواد ضدعفونی نانوسیلور در برخی خطوط و ایستگاه ها به صورت پایلوت در حال استفاده است و اگر نتیجه بخشی خوبی داشته باشد آن را برای سایر ایستگاه ها استفاده می کنیم.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha