۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
رئیس جمهور آغاز طرح‌های انتقال گاز را اعلام کرد

رئیس جمهور آغاز طرح‌های انتقال گاز را اعلام کرد

رئیس جمهور، آغاز طرح‌های انتقال گاز، طرح پتروشیمی پتروکیمیای ابن‌سینا در خوزستان و گازرسانی به ۱۰ شهر و ۱۲۳۹ روستای کشور با محوریت مناطق کم‌برخوردار را اعلام کرد.

به گزارش بازار، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان با حضور سید ابراهیم رئیسی، افتتاح شد و آغاز به‌ کار کرد. رئیس جمهور آغاز طرح‌های انتقال گاز را اعلام کرد

گازرسانی به ۱۴ شهر، ۱۴۵۹ روستا و تعداد ۴۱۱۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵.۲ هزار میلیارد تومان با حضور رئیس‌جمهور، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن، در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران (برج گاز) و به‌صورت ویدیوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

در همین حال، با فرمان رئیس جمهور، ۱۱ طرح انتقال گاز با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان و طرح پتروشیمی پتروکیمیای ابن‌سینا واقع در استان خوزستان با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلار (معادل ۱.۲ هزار میلیارد تومان) افتتاح شد.

همچنین، سید ابراهیم رئیسی، آغاز گازرسانی به ۱۰ شهر و ۱۲۳۹ روستای کشور با مجموع سرمایه‌گذاری ۳.۹ هزار میلیارد تومان با محوریت مناطق کم‌برخوردار و آغاز به کار ۸ طرح انتقال گاز به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha