۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تردد روزانه ۲۵۰ دستگاه کامیون از بازارچه مرزی ریمدان با وجود نداشتن جاده ای آسفالته
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تردد روزانه ۲۵۰ دستگاه کامیون از بازارچه مرزی ریمدان با وجود نداشتن جاده ای آسفالته

زاهدان- امیریان،مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: جاده دسترسی به مرز «ریمدان» آسفالت نیست و در صورت تامین اعتبار می توان این مشکل را حل کرد.

حمزه امیریان در گفت وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: پایانهٔ مرزی ریمدان در شهرستان دشتیاری و در ۱۲۰ کیلومتر بندر استراتژیک چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت:بخشی از این مسیر از آسفالت مناسب برخوردار نیست به همین دلیل رانندگان نمی توانند به راحتی از این مسیر تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه، روزانه ۲۵۰دستگاه کامیون و ۳۵۰ مسافر از این مسیر تردد می کنند، افزود: هم اکنون کار جابجایی کالا و مسافر بین ایران و پاکستان در محدوده بخش دشتیاری و از این مسیر انجام می شود.

امیریان با بیان اینکه، در حال حاضر حجم زیادی از کالاهای اساسی که از بندر چابهار وارد می شود  از این مسیر به دیگر استان ها صادر می شود،تصریح کرد: زیرساخت های جاده ای موجود پاسخگوی این حجم بالای ترددها نیست.

وی گفت: در صورتی که دستگاههای مرتبط در جهت تامین اعتبار برای آسفالت این جاده همکاری کنند، در مدت زمان اندکی ترددها در این مسیر تسهیل پیدا می کند. 

کد خبر: ۱۳۴٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha