۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
دوربین‌های نظارتی در مناطق حساس اراضی ملی نصب می‌شود
رئیس سازمان جنگلها، منابع طبیعی و آبخیزداری:

دوربین‌های نظارتی در مناطق حساس اراضی ملی نصب می‌شود

قزوین- رئیس سازمان جنگلها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: نصب دوربین های پیشرفته نظارتی در مناطق حساس اراضی ملی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قزوین، مسعود منصور صبح چهارشنبه در جمع مدیران منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: نصب دوربین‌های پیشرفته نظارتی در مناطق حساس اراضی ملی به منظور پیشگیری از تخریب و دخل و تصرف، چرای غیرمجاز و حضور به هنگام برای مهار آتش سوزی‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا ۱۰ دستگاه دوربین تهیه و در اختیار استان ها قرار می گیرد که یک مورد آن به قزوین اختصاص خواهد یافت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در حوزه اعتبارات اگرچه با محدودیت‌هایی روبرو هستیم اما نباید فراموش کرد با وجود قطع اعتبارات صندوق توسعه که ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود، اعتبارات حوزه آبخیزداری در سال جاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت و صیانت از اراضی ملی باید از طریق برگزاری پویشها و انعقاد تفاهم نامه‌ها و مردمی کردن این امور دنبال و پیگیری شود، افزود: تفاهم نامه ها هیچ بار مالی برای سازمان جنگلها، مراتع و منابع طبیعی ندارد و آماده ایم با همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی در این خصوص تفاهم نامه امضا کنیم.

منصور یادآور شد: ۱۳۶۰ پست سازمانی را به جنگلبانی، سرجنگلبانی، جنگلبان مسئول و جنگلبان راننده اختصاص دادیم که امیدواریم در حمایت بهتر قانونی از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی موثر واقع شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha