تشکیل پنجره واحد در اتاق بازرگانی| شروع کسب‌وکار فقط در ۳ روز
رئیس کمسیون تسهیل کسب وکار اتاق تهران عنوان کرد

تشکیل پنجره واحد در اتاق بازرگانی| شروع کسب‌وکار فقط در ۳ روز

رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران گفت: در حال حاضر با ایجاد پنجره واحد در اتاق بازرگانی تهران برای شروع کسب وکار این عدد را به سه روز رساندیم.

به گزارش بازار، محمدرضا نجفی منش، رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران با بیان اینکه مدت شروع و راه اندازی کسب و کار قبلاً ۷۳ روز بود گفت: در حال حاضر با ایجاد پنجره واحد در اتاق بازرگانی تهران برای شروع کسب وکار این عدد را به سه روز رساندیم.

وی افزود: از زمانی که ما در کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران پنجره واحدی را تشکیل دادیم و نمایندگان ادارات مربوطه (نماینده تأمین اجتماعی، نماینده دارایی، نماینده ثبت روزنامه رسمی و نماینده ثبت شرکتها) را در اتاق بازرگانی مستقر کردیم بحث ثبت شرکتها از ۷۳ روز به سه روز کاهش پیدا کرده است.

رئیس کمسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران خاطرنشان کرد: برای مجوز هایی که نیازی به گرفتن اجازه نامه ندارند فرد باید یک مجموعه از مقررات و تعهدات را امضا کند و حتی ما پیش بینی کردیم که در صورت عدم انجام تعهدات، جریمه شود.

نجفی منش در رادیو گفت وگو با بیان اینکه صادرات غیرنفتی ما در قبل از انقلاب نیم میلیون دلار هم نبود گفت: صادرات غیرنفتی ایران در حال حاضر به بیش از ۴۰ میلیون دلار رسیده که البته باز هم کم است و نباید قانع بود چون کشوری مانند ترکیه ۲۰۰ میلیون دلار صادرات دارد.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha