۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
بازارچه‌های همدان منافع عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند
فرماندار همدان:

بازارچه‌های همدان منافع عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند

همدان - فرماندار همدان گفت: درحال حاضر بازارچه‌های شهرداری همدان منافع عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند و بیشتر به فکر منافع خودشان هستند و تاکنون گزارش‌های خوبی از عرضه محصولات به دست ما نرسیده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمد علی محمدی افزود: بازارچه هایی با عنوان شهروند، همشهری و ایستگاههای های عرضه میوه و تره بار در اقصی نقاط شهر تحت مدیریت شهرداری صرفا تبدیل به مکانهایی شده که طی برگزاری مزایده به صورت سالیانه با هدف درآمدزایی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد که این موضوع با هدف اصلی راه اندازی آنها کاملا منافات دارد.

محمدی با بیان اینکه شهرداری نباید از محل ایجاد بازارچه‌ها منافعی داشته باشد، عنوان کرد: هدف از پیش بینی میادین، بازارچه ها و ایستگاههای میوه و تره بار تحت نظارت شهرداری تسهیل در دسترسی شهروندان، تنظیم بازار و حذف واسطه ها است که ضمن تعیین قیمت متعادل و یکنواخت شهرداری بر فعالیت آنها نظارت مستمری اعمال می کند.

وی افزود: درحال حاضر این بازارچه ها و ایستگاهها رها شده و مانند یک فروشگاه زنجیره ای، سوپر مارکت یا میوه فروشی فعالیت دارد که تفاوت قیمت و تسهیلی برای شهروندان در این مکانها اتفاق نیفتاده است.

فرماندار همدان با اشاره به موارد متعدد نارضایتی از کیفیت و مشکلات بهداشتی کالاهایی که در روزبازارها عرضه می شود، اظهار کرد : یک تیم کاری متشکل از نمایندگان شهرداری، مرکز بهداشت و بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف باید بر فعالیت روزبازارها نظارت مستمر داشته باشند.

بازارچه محلی شهروند جنب پارک لاله، بازارچه محلی شهروند خیابان یحیوی هنرستان، بازارچه محلی شهروند مقابل ترمینال مینی بوسها و ایستگاه های عرضه میوه و تره بار همشهری در انتهای بلوارکاج،چهار راه عمار،بلوار اعتمادیه،روبروی شهرک بهشتی و مجتمع امید اکباتان از جمله بازارچه های تحت مدیریت شهرداری همدان است که هر ساله به صورت مزایده به بهره برداران واگذار می شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha