۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
جابجایی دو میلیون تن مواد اولیه تولید سیمان از همدان
مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

جابجایی دو میلیون تن مواد اولیه تولید سیمان از همدان

همدان- صادقی راد، مدیرکل راهداری همدان با بیان اینکه ۹میلیون تن کالا در ۱۰ماهه امسال از این استان جابجا شده است، افزود: مواد اولیه تولید سیمان با تناژ دومیلیون تن بیشترین حجم جابه‌جایی را شامل می شود.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار به حمل نقل کالا و مسافر استان همدان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۰ شرکت مسافربری در حوزه حمل و نقل استان همدان فعالیت دارند.

صادقی راد با بیان اینکه ۹ میلیون تن کالا در ۱۰ ماهه امسال از استان همدان جا به جا شده است، افزود: کالای سیمان و کلینکر به عنوان مواد اولیه تولید سیمان با تناژ نزدیک به دو میلیون تن، بیشترین حجم جابه‌جایی را از استان همدان به سایر نقاط کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: استان همدان ۳۰ هزار راننده حرفه‌ای پایه یک دارد که تحت آموزش های مربوطه در زمینه های مختلف قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری بالغ بر۲۷ هزار کامیون برای جا به جایی کالا از استان همدان به بنادر جنوبی کشور اعزام شده است، اظهار کرد: بیشتر این کالاها شامل سیمان و کلینکر، سیب زمینی، گندم، چغندرقند، بنزین، نفت سفید، موادمعدنی و نهاده های دامی بوده است.

وی در ادامه صحبت های خود میزان بارنامه های صادر شده استان همدان در طول ۱۰ ماهه سال جاری را نیز برابر ۶۰۱ هزار فقره اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ها و کنترل بر حمل و نقل بار و مسافر نیز به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: در سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ بازدید میدانی مشترک با پلیس راه انجام شده است.


کد خبر: ۱۳۴٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha