۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
هیات تجاری افغانستان اسفند ماه در خراسان جنوبی حضور می یابد
مدیر توسعه صنعتی و کار آفرینی خراسان جنوبی:

هیات تجاری افغانستان اسفند ماه در خراسان جنوبی حضور می یابد

بیرجند- مدیر توسعه صنعتی و کار آفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: هیئت تجاری افعانستان ابتدای اسفند ماه همزمان با نمایشگاه تجاری شرق کشور در استان حضور می یابد.

مهدی جهانی کیا در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری حدود ۳۶۰دوره آموزشی اظهار کرد: در دفتر توسعه صنعتی و امور بین الملل برای تشویق و حمایت از واحدهای تولیدی برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی تا ۸۰ درصد هزینه های پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص از حضور ۱۷ واحد تولیدی در ازبکستان و پنج واحد در ارمنستان حمایت شده است، اضافه کرد: همچنین از واحدهای تولیدی برای گرفتن استاندارهای داخلی و خارجی نیز حمایت می شود.

وی با بیان اینکه حمایت از هشت واحد تولیدی در حوزه خشکبار برای فروش تولیدات انجام شده است، تصریح کرد: سه طرح دارای اولویت پس از تکمیل در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت.

جهانی کیا اظهار کرد: بعضی از واحدهای تولیدی در ابتدای کار با فرآیند موجود آشنایی ندارند لذا مرکز تسهیل گر کسب و کار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد است تا سرمایه گذار در زمان اقدام برای سرمایه گذاری با مراجعه به این مرکز با همه موارد مورد نظر آشنا شود.

مدیر توسعه صنعتی و کار آفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: هیئت تجاری افعانستان ابتدای اسفند ماه همزمان با نمایشگاه تجاری شرق کشور در استان حضور می یابد.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha