۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعیین تکلیف مطالعات فاضلاب روستاهای محور «سد اکباتان» همدان
مدیر عامل آبفای استان همدان خبر داد:

تعیین تکلیف مطالعات فاضلاب روستاهای محور «سد اکباتان» همدان

همدان - بختیاری فر، مدیر عامل آبفای استان همدان از تعیین تکلیف مطالعات فاضلاب روستاهای محور سد اکباتان همدان خبر داد و افزود: چند روستا وارد فاز اجرایی نشده که امیدواریم مطالعات آنها مصوب شود.

فرهاد بختیاری فر در گفتگو با خبرنگار بازار از تعیین تکلیف مطالعات فاضلاب تمام روستاهای محور سد اکباتان همدان خبر داد و افزود: چند روستا وارد فاز اجرایی نشده که امیدواریم مطالعات آنها مصوب شود که احتمالا ماده ۲۳ آنها نیز مصوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال مسیر گردشگری امامزاده محسن (ع) از شهر مریانج تا روستای سولان اجرا شده و برای مابقی مسیر از سولان تا امامزاده کوه برآورد آماده شده است گفت: با توجه به اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۵۶ دریافت می‌کنیم این پروژه ها نیز اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در مورد پیگیری فاضلاب روستاهای محور امامزاده محسن(ع) نیز گفت: تعدادی از خطوط انتقال و طرح‌های فاضلاب را از محل ۳۰۰ میلیارد تومان ماده ۵۶ تامین می کنیم ضمن اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ماده ۵۶ متعلق به همدان و ۱۰۰میلیارد تومان متعلق به ملایر است.

وی با بیان اینکه محور امام زاده محسن(ع) باید از طریق ماده ۵۶ پیگیری شود و برآورد آن آماده شده و منتظر تایید هیئت مدیره بانک رفاه هستیم، عنوان کرد: امیدواریم بدون نیاز به اعتبارات طرح تملک دارایی سرمایه‌ای و اعتبارات دولتی از محل ماده ۵۶ پیگیری شود تا این پروژه‌ها نیز تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب روستای ابرو و یلفان پیمانکار مشترک دارد و پکیج آنها ساخته و به محل حمل شده است، عنوان کرد: اقدامات ابنیه این پروژه‌ها باقی مانده که به دلیل سردی هوا امکان بتن‌ریزی فراهم نبود اما تقریباً مراحل انتهایی را طی می کنند.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha