۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
محموله دارویی خریداری شده از بلغارستان وارد آذربایجان غربی شد
مدیر گمرک بازرگان:

محموله دارویی خریداری شده از بلغارستان وارد آذربایجان غربی شد

ارومیه- مدیر گمرک بازرگان از ورود محموله دارویی خریداری شده از بلغارستان به آذربایجان غربی خبر داد.

صادق نامدار قبل از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ورود محموله دارویی خریداری شده از کشور بلغارستان به استان گفت: این محموله دارویی از طریق بازارچه مشترک مرزی ساری سو و بازرگان روز گذشته وارد استان شده است.

وی ادامه داد: این محموله دارویی هشت تنی برای کمک به بیماران کرونایی خریداری شده است.

نامدار با اشاره به انجام تشریفات گمرکی لازم برای ارسال این محصول به تهران گفت: در حال انجام تشریفات لازم گمرکی برای ارسال محموله دارویی به مقصد گمرک شهریار تهران هستیم.

مدیر گمرک بازرگان ارزش محموله خریداری شده را یک میلیون و ۴۸٠ هزار یورو دانسته و گفت: این محموله دومین محموله دارویی وارد شده از طریق بازارچه مرزی ساری سو است.

ورود نخستین محموله دارویی از آلمان در چند روز گذشته

وی  در خصوص نخستین محموله دارویی وارد شده به استان نیز گفت: نخستین محموله دارویی چند روز قبل از کشور آلمان به طریق بازارچه ساری سو وارد ایران شده بود.

نامدار با بیان اینکه، محموله وارداتی از آلمان پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی راهی تهران شد، افزود: ارزش اقلام دارویی ارسال شده از آلمان نیز ۴۶۰ هزار و ۷۰۰ یورو برآورد شده است.

مدیرکل گمرک بازرگان با بیان اینکه محموله وارداتی از آلمات در دو کامیون حمل شد، گفت: این کامیون‌ها حامل ۲۶ هزار و ۱۶۰ کیلوگرم اقلام دارویی بودند.

کد خبر: ۱۳٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha