۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان در سامانه «بازرگام» آذربایجان شرقی عرضه می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان در سامانه «بازرگام» آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

تبریز- فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سیب زمینی با قیمت مصوب ۹۸۰۰ تومانی در سامانه بازرگام استان آذربایجان شرقی عرضه می‌شود.

اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: انواع میوه و صیفی شامل سیب، موز، پرتقال، هویج و پیاز در سامانه بازرگام استان با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی افزود: سیب زمینی نیز قرار است از روزهای آتی با قیمت ۹۸۰۰ تومان در این سامانه به عرضه برسد و عرضه لبنیات و انواع مختلف برنج نیز در دستورکار قرار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: در ابتدا تنها عرضه مواد غذایی اساسی به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمتهای بازاری در این سامانه انجام می‌گرفت اما روز به روز بر تنوع کالایی این سامانه افزوده شده و هم استانی ها می‌توانند کالاهای درخواستی خود را با قیمتی مناسب از این طریق دریافت کنند.

فتحی در خصوص برخی موارد مطرح شده در خصوص مابه التفاوت قیمت کالاهای خریداری شده نسبت به وجه پرداخت شده در این سامانه نیز گفت: کالاهایی که خریداری می‌شوند، در درب منزل وزن کشی شده و هرگونه کاهش وزن نسبت به وجه پرداختی محاسبه می‌شود. این مابه التفاوت توسط کارشناسان به حساب خریدار در سامانه بازرگام بازگردانده می‌شود و اگر فرد بخواهد وجه خود را به حساب شخصی بانکی انتقال دهد نیز می‌تواند به راحتی با شماره‌های پشتیبانی سامانه تماس بگیرد.

کد خبر: ۱۳۳٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha