۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
تاخیر ۱۰ ماهه نهادهای حمایتی برای ارسال کد اشتراک گاز
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد

تاخیر ۱۰ ماهه نهادهای حمایتی برای ارسال کد اشتراک گاز

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: طبق آخرین اطلاعات و جدیدترین لیست خانوارهایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ارسال کرده اند، تعداد این خانوارها به کمتر از ۴۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش بازار، سید جلال نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، گفت: در مورد موضوع گاز بهای رایگان مشترکان دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ما به این دو نهاد حمایتی اعلام کردیم که اگر یک خانوار از ابتدا تا انتهای سال ۱۴۰۰. ساکن بوده باشد از همه معافیت‌های ۱۲ ماه برای گازب‌های رایگان شرکت ملی گاز بهره مند می‌شود البته این معافیت در صورتی شامل خانوار می‌شود که در همان خانه ساکن باشد و یک کد اشتراک داشته باشد.

نورموسوی ادامه داد: حتی ما بستری را فراهم کردیم که یکی از خانوارهای تحت پوشش این دو نهاد حمایتی، اگر در یک مجتمع مسکونی ساکن باشند که کنتور گاز مشترکی هم داشته باشند، بتوانند به اندازه یک واحد نسبت به کل واحدهای آن ساختمان از این معافیت‌ها برخوردار شوند.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد: ما باید علاوه بر کد اشتراک گاز خانوار تحت پوشش، از مدت حضور او در ملک مورد نظر هم آگاه باشیم تا بتوانیم براساس این اطلاعات حق را به حق دار برسانیم، ما در شرکت ملی گاز تمام تلاش مان را می‌کنیم که این وظیفه را به نحو احسنت انجام دهیم.

نور موسوی خاطرنشان کرد: ما از هر دو واحد حمایتی درخواست داریم اطلاعات خانوارهای تحت پوشش را به صورت کامل دراختیار ما قرار دهند. ساختار ما در شرکت گاز آماده است و طبق قانون هر زمان که لیست جدید را در اختیار ما قرار دهند تمام معافیت‌ها از ابتدا تا انتهای سال ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز اضافه کرد: تاکنون از این دو نهاد حمایتی تنها یک لیست کمتر از ۴۰ هزار خانوار از ۶ استان در اختیار ما قرار داده اند.

کد خبر: ۱۳۳٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      باسلام اگر مبلع قبوص را رایگان کردید بهتره مبلع آنرا به حساب ما واریز کنید تا خودمان مثل همیشه پرداخت کنیم تا همسایه های ساکن در ساختمان متوجه نشوند که ما مورد حمایت کمیته امداد هستیم با تشکر