۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کلنگ زنی بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور در همدان
مدیر جهاد کشاورزی همدان اعلام کرد:

کلنگ زنی بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور در همدان

همدان - مدیر جهاد کشاورزی همدان از کلنگ زنی واحد زنجیره مرغ سبز «دشت فدک» خبر داد و گفت: این طرح بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور خواهد بود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی همدان؛ احمد قدیمی گرجای مدیر از کلنگ زنی واحد زنجیره مرغ سبز «دشت فدک» خبر داد و گفت: این طرح بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور خواهد بود.

قدیمی گفت: از مجموع ۴۶ واحد مرغ تخمگذار استان همدان ۱۰ واحد مربوط به شهرستان همدان است که با ظرفیت ۴۳۸ هزار قطعه ۲۱ درصد از مجموع استانی را به خود اختصاص داده است و از مجموع چهار واحد تولید پولت تخمگذار استان یک واحد با ظرفیت ۴۳ هزار قطعه ۲۵ درصد از تولید استان مربوط به شهرستان همدان است.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای ۲۸۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده و شامل واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۸۰۰ هزار قطعه‌، پولت تخمگذار با طرفیت ۳۰۰ هزار قطعه، مرغ مادر تخمگذار با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه، کارخانه تولید دان و کارخانه کو خشک کنی است.

قدیمی افزود:با اجرای این طرح علاوه بر افزایش چشمگیر تولید شهرستان ضمن تامین نیاز استان محصولات تولید شده در واحد مذکور نیاز استان‌های همجوار را نیز مرتفع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۳٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha