۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان برگزار می‌شود
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان:

نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۸ بهمن کار خود را آغاز می کند.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های تخصصی در استان زنجان یکی پس از دیگری در حال برگزاری است و خوشبختانه این نمایشگاه‌ها با استقبال خوب مردم نیز مواجه می‌شود.

وی از خوب برگزار شدن نمایشگاه فرش دستباف در زنجان خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه ویترین اقتصادی هر استانی است و اگر بتوانیم تعداد برگزاری نمایشگاه‌ها را افزایش دهیم قطعاً اقتصاد استان و همینطور کشور پویاتر می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان در زیر بنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با حضور هشت استان کشور برگزار می شود و ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ است.

قندیلی با تاکید بر اینکه استان زنجان به عنوان قطب صنعت برق و آی‌تی در کشور شناخته می‌شود، گفت: در همین راستا شرکت‌های بزرگ صنعت برق در کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی ابراز داشت: ۲۲ تولیدکننده و صنعتگر در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین اللملی استان زنجان به اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شناسایی توانمندی‌های صنعت برق کشور و استان زنجان، معرفی محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان، فرصت ایجاد انعقاد قرارداد کاری و نهایتاً شناخت رقیبان تجاری فقط بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha