۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
۶۰ هزار مشترک برق، منتظر تعیین تکلیف خسارات نوسانات برق
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات مشترکین شرکت توانیر خبر داد

۶۰ هزار مشترک برق، منتظر تعیین تکلیف خسارات نوسانات برق

یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر از انتظار ۶۰ هزار مشترک برق، برای تعیین تکلیف خسارات احتمالی ناشی از نوسانات برق خبر داد.

به گزارش بازار، عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر، با اشاره به تشکیل ۸۰ هزار پرونده در سامانه بیمه توانیر، در خصوص خسارات ناشی از نوسانات برق، افزود: این تعداد پرونده هنوز مورد بررسی کارشناسی برای تعیین دلیل خسارت قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه بیمه دی، بررسی‌ها و برآورد خسارات را برعهده گرفته است، گفت: طبق پیش بینی انجام شده با شروع فعالیت بیمه دی، تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ , ۲۰ هزار پرونده، مورد بررسی کارشناسی برآورد خسارت و پرداخت‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر، با اشاره به اینکه شروع بررسی‌ها از برج ۱۰ امسال بوده است، ادامه داد: تاکنون ۶ هزار پرونده تعیین تکلیف شده و برای تعیین تکلیف مابقی پرونده‌ها و پرداخت خسارات به مشترکین، تاریخ تیر ماه ۱۴۰۱، هدف گذاری شده است.

یاقوتی با بیان اینکه مشترکین خانگی، در شهرها برای هر دوره صدور قبض، ۱۰۰ تومان، حق بیمه پرداخت می‌کنند، افزود: این رقم برای مراکز تجاری ۱۰۰۰ تومان و در روستاها ۵۰ درصد مبلغ شهری است.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha