۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
تامین منابع مالی برای قطعات باقی مانده مسیر «کرمان - دیهوک» انجام شد
نماینده مردم کرمان و راور:

تامین منابع مالی برای قطعات باقی مانده مسیر «کرمان - دیهوک» انجام شد

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تامین منابع مالی برای قطعات باقی مانده مسیر جاده چترود - راور - دیهوک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی صبح یکشنبه در نشست مشترک رئیس با مدیرعامل بانک رفاه کشور و استاندار کرمان با اشاره به حضور خود به همراه استاندار کرمان در افتتاح طرح های اقتصادی در شهرستان راور اظهار کرد: در سفر به راور با توجه به تقاضای پیمانکاران شرکت های بخش خصوصی مسیر جاده «چترود-راور-دیهوک» برای اجرای قطعات، دوم، سوم و چهارم در خصوص تامین منابع مالی این پروژه ها بلافاصله نشست مشترکی را با مدیرعامل بانک رفاه کشور برگزار کردیم و در این خصوص توافق نامه امضا شد.

وی افزود: در این توافق نامه با موافقت مدیر عامل بانک رفاه بر اساس ماده ۵۶ تامین منابع ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل باقی مانده محور کرمان - راور - دیهوک تامین شد.

پورابراهیمی افزود: ماده ۵۶ ظرفیتی است که برای تامین مالی پروژه های عمرانی ایجاد شده که بر اساسا آن بانک ها پروژه ها رو تامین مالی می کنند و در سال‌های بعد دولت پول بانک را پرداخت می‌کند.

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک رفاه گفت: با پیگیری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اسناد و مدارک در دستور کار قرار گرفت و موافقت هیات مدیره اعلام شد و به زودی به استان ابلاغ خواهد شد که امیدواریم هر چه سریع تر با تامین مالی بخش خصوصی قطعات باقی مانده جاده کرمان راور عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha