۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
دپو ۴ ماهه ۶ هزار تن سویا در بندر شهید رجایی
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد

دپو ۴ ماهه ۶ هزار تن سویا در بندر شهید رجایی

عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: متاسفانه علی رغم نیاز دامداران و مرغداران به نهاده‌های دامی از آبان ماه سال جاری حدود شش هزار تن سویا در بندر شهید رجایی دپو شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نظارت میدانی از بندر شهید رجایی، گفت: بر اساس وظایف نظارتی مجلس و کمیسیون کشاورزی با حضور آقای اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از بندر شهید رجایی بندرعباس و روند واردات نهاده‌های دامی بازدیدی نظارت داشتیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه از آبان ماه سال جاری حدود ۶ هزار تن سویا در بندر شهید رجایی دپو شده است، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سازمان دامپزشکی کشور در زمینه دپو ۶ هزار تن سویا در این بندر کم توجهی و کوتاهی‌هایی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام شده سویا موجود در بندر شهید رجایی وارد چرخه تولید می‌شود، عنوان کرد: به زودی رئیس سازمان دامپزشکی کشور به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس دعوت می‌شود تا در خصوص دپو چهارماهه ۶ هزار تن سویا در بندر شهید رجایی بندر عباس علی‌رغم نیاز تولید کنندگان اعم از مرغداران و دامداران به نهاده‌های دامی توضیحات خود را ارائه کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود:در صورتی که محموله‌های سویای وارداتی دپو شده در بنادر هوادهی نشوند دچار خود سوزی می‌شوند بنابراین باید رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha