۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
سایت جدید تلفن همراه در شهرستان کامیاران نصب و راه اندازی شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

سایت جدید تلفن همراه در شهرستان کامیاران نصب و راه اندازی شد

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در تپه پیر محمد شهرستان کامیاران با تکنولوژی های ۲G و ۳G و ۴G خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در شهرستان کامیاران، اظهار داشت: تکنولوژی های موجود بر روی سایت فوق شرایط را برای بهره مندی مشتریان از سرویس اینترنتِ باند پهن موبایل با کیفیت بالا و انتقال پیام از طریق صدا و تصویر را فراهم ساخته است.

وی با بیان این مهم که ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تلفن همراه همواره یکی از دغدغه های مخابراتی است، گفت: به همین منظور نسبت به ایجاد سایت جدید تلفن همراه با تمام تکنولوژی ها با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در تپه پیر محمد از نقاط شهری کامیاران اقدام شده است.

حکمت با اعلام اینکه هم اکنون در شهرستان کامیاران ۶۰ سایت BTS نصب و راه اندازی شده است، بیان کرد: تعداد ۲۶ سایت دارای تکنولوژی ۳G و ۳۹ سایت نیز دارای تکنولوژی ۴Gهستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: در حال حاضر اکثر سایت های تلفن همراه اول در سطح استان از تکنولوژی ۴G برخوردار هستند و امکان ارسال همزمان پیام از طریق دیتا و VOICE برای مشتریان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه های ابلاغی نسبت به ایجاد سایت های جدید و توسعه تکنولوژی های آن در نقاط مختلف استان اقدام خواهیم نمود.

وی ضمن تشریح توسعه و ایجاد زیرساخت های موبایل در شهرستان کامیاران با هدف بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان و همچنین ارتقا کیفیت خدمات و سرویس های تلفن همراه، اعلام کرد: پهنای باند موبایل این شهرستان در حال حاضر ۱۰G است.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha