۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
 ۱۷۷ میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده است| انتقاد از حکمرانی اقتصادی در کشور
عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بازار:

۱۷۷ میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده است| انتقاد از حکمرانی اقتصادی در کشور

بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: در ۸ سال دولت آقای روحانی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد دلار برابر اعلام بانک مرکزی ارز از کشور خارج شده است.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به خروج ارز از کشور اظهار داشت: در ۸ سال دولت آقای روحانی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد دلار برابر اعلام بانک مرکزی ارز از کشور خارج شده است.

وی افزود: این میزان خروج دلار از کشور نشان می‌دهد مردم علی‌رغم وجود تحریم‌ها و مشکلات در زمینه عملیات بانکی توانسته اند این منابع را به خارج از کشور ببرند.

این نماینده مجلس بیان داشت: ما اگر رقم منابع دلاری آقازاده‌ها و دزدها را هم به این رقم اضافه کنیم، حتما این رقم، رقم درشتی خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: با همه این تفاسیر اگر ما اقتصاد را به دست مردم بسپاریم حتما کارها به جلو پیش خواهد رفت.

این نماینده مجلس اظهارداشت: آقای روحانی زمانی اعلام کرد برای نجات مردم نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم، چون ما «اف‌.ای. تی. اف» را قبول نکرده ایم و یا اینکه برجام متوقف شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس تاکید کرد: وقتی مردم می‌توانند بدین نحوه اقداماتی را انجام دهند، دیگر اگر ما مقداری غیرت داشته باشیم و این روند را معکوس کنیم، احتیاجی به برجام نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس بیان داشت: متاسفانه برای بهره‌مندی از حداقل‌های برجام آمریکایی ها به ما می‌گویند که باید صنعت موشکی و صنعت هسته‌ای مان را متوقف کنیم؛ این در حالی است که اگر اقتصاد به مردم سپرده شود، مشکلات حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید در حکمرانی اقتصادی کشور تجدید نظر شود و اقتصاد به مردم سپرده شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha