۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
حمایت وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی از برگزاری نمایشگاه های کار در سراسر کشور
سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال تاکید کرد

حمایت وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی از برگزاری نمایشگاه های کار در سراسر کشور

کریمی بیرانوند، سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال با حضور در چهارمین نمایشگاه کار ایران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و با مسئولین آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال به ‌اتفاق امید ملک سرپرست دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در چهارمین نمایشگاه کار ایران، ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، با مسئولین آن دیدار و گفتگو کرد.

این نمایشگاه که از پنجشنبه ۱۴ بهمن تا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ توسط کاریابی جاب ویژن در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران برگزار گردید، فرصتی را فراهم کرد تا کارجوها بدون واسطه با مدیران سازمان‌ها گفتگو کنند، با فرهنگ‌سازمانی ایشان آشنا شوندهمچنین از مهارت‌های موردنیاز شغل و سازمان‌های موردعلاقه خود مطلع شده و برای موقعیت‌های شغلی‌ مورد درخواست نمایشگاه رزومه ارسال کنند.

لازم به ذکر است که پس از بازدید کریمی بیرانوند از این نمایشگاه، مقرر شد با حمایت این وزارتخانه نمایشگاه‌هایی ازاین‌ دست در استانهای کشور نیز برگزار گردد.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha