۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
عرضه سیب زمینی با قیمت مصوب ۱۰ هزار تومان
مدیر میوه و تره بار محله قزل قلعه تهران خبر داد

عرضه سیب زمینی با قیمت مصوب ۱۰ هزار تومان

رضایی، مدیر میوه و تره بار محله قزل قلعه تهران گفت: عرضه سیب زمینی با قیمت مصوب ۱۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران از امروز آغاز شد.

به گزارش بازار، رضایی تبار مدیر میدان میوه و تره بار محله قزل قلعه گفت: سازمان میادین شهرداری تهران، سیب زمینی مورد نیاز بازار مصرف را با قیمت ۹ هزار و پانصد تومان از جهاد کشاورزی خریداری می‌کند و یا قیمت ۱۰ هزار تومان در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی افزود: با افزایش قیمت سیب زمینی در چند هفته گذشته، وزارت جهاد کشاورزی عرضه سیب زمینی با قیمت مصوب را از امروز ۱۶ بهمن آغاز کرد، که شهروندان می‌توانند سیب زمینی مورد نیاز خود را با قیمت مصوب ۱۰ هزار تومان از میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

رضایی تبار گفت: توزیع سیب زمینی با قیمت مصوب در همه میادین میوه و تره باره بر عهده شهرداری تهران است و این امر تا زمان برطرف شدن نیاز بازار مصرف، به صورت نامحدود ادامه دارد.

مدیر میوه و تره بار محله قزل قلعه تهران اضافه کرد: با نوسان قیمت سیب زمینی در چند هفته اخیر قیمت این محصول در بازار میوه و تره بار ۱۰ هزار و ۹۰۰ تا ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان بفروش می‌رسید و در مغازه‌های سطح شهر نیز تا ۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده بود، اما امروز با کاهش هزار تومانی قیمت سیب زمینی در میادین میوه و تره باره، این کاهش قیمت در مغازه‌های سطح شهر تاثیر نگذاشت و به همان قیمت هفته‌های قبل عرضه می‌شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha